Dormirem tranquils


Recordo aquella nit. Era ben entrada la matinada. Em vaig despertar sobresaltada sense cap motiu. Pocs segons després, vaig sentir una forta explosió. Els pares també es van despertar. Comentaven que no era una explosió de gas, com la que hi havia hagut feia uns anys en el carrer de casa. La mare va encendre la televisió buscant respostes. Un cotxe bomba d’ETA. Des d’avui, 20 d’octubre de 2011, ja no es repetirà una nit com aquesta. A partir d’ara, dormirem tranquils.

M’abstinc de donar més voltes al tema. El cessament de la lluita armada era una decisió esperada per molts des de fa molt de temps. Tots ja en teníem una opinió feta, només calia que arribés aquest moment. Senzillament, us convido a llegir el comunicat amb què la banda ha anunciat la fi de l’activitat armada definitivament: adierazpena_es Trobar-hi paraules com “diàleg” i “pau” denota el moment històric que vivim.

Avui brindem perquè el diàleg sempre guanyi a les armes.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Actualitat, Societat i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Dormirem tranquils

  1. Jo recordo una nit… estar jogant, sentat a terra. Dins la meva habitació, en frent de la finestra, vaig sentir una forta explosió i els vidres de la finestra semblava que caurien sobre a meu…
    E.T.A. va posar una bomba a 100 metres de casa… a la nau de Citröen del carrer Badal…

  2. Rosa Maria ha dit:

    Estic fent un brindis amb tu, per la PAU!!!

Deixa un comentari

